بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی و خارجی

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی و خارجی

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 277 | نویسنده : |

خوشبختانه، بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده لوازم آرایشی در صنعت وجود دارند که به طور مداوم محصولات با کیفیت بالا و مواد اولیه درجه یک را برای رفع نیازهای آرایشی شما ارائه می دهند. بنابراین، اگر از بهترین برندهای لوازم آرایشی استفاده کنید، همیشه از انجام این کار لذت خواهید برد. در ادامه این مطلب از سایت دکتر فرمو به معرفی 30 برند معتبر لوازم آرایشی می پردازیم.

برند لوازم آرایشی شانل

هنگام استفاده از لوازم آرایشی شانل، درست مانند سازنده این برند، کوکو شانل، احساس زیبایی و استایل را تجربه خواهید کرد. لوازم آرایشی این برند مانند لباس و سایر محصولات شیک و زیبا هستند. اگرچه قیمت لوازم آرایشی شانل کمی بالاست، اما کیفیت بسیار ایده آل آنها بدون شک ارزش هزینه اضافی را دارد.

برند Estee Lauder

این برند در سال 1946 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون یکی از معروف ترین شرکت های لوازم آرایشی در جهان بوده است. محصولات برند استی لادر شامل لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و انواع عطرهای مردانه و زنانه می باشد. این برند با استفاده از خلاقیت، فناوری پیشرفته و تاثیرگذاری بیشتر سعی کرده مشتریان و طرفداران خود را راضی نگه دارد.

برند لوازم آرایشی BareMinerals

لوازم آرایشی BareMinerals به لطف فرمول های مغذی و بسیار مفید برای پوست بسیار محبوب شده اند. این برند بهترین تولید کننده لوازم آرایشی بر پایه مواد معدنی بدون استفاده از مواد شیمیایی می باشد. محصولات نوآورانه و خلاقانه این برند در عین ارائه ظاهری جذاب و زیبا و همچنین انتقال حس خوب به صورت خالص و طبیعی طراحی شده اند.

برند الیزابت آردن

الیزابت آردن طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری را ارائه می دهد. علاوه بر این، این برند لوازم آرایشی با کیفیت را در سراسر جهان ارائه می دهد. محصولات الیزابت آردن شامل فونداسیون، کانسیلر، خط چشم و برق لب می باشد. این محصولات به دلیل کیفیت بالا همیشه محبوب هستند.

برند دیور

خلاقیت، تجمل و برتری همگی ویژگی هایی هستند که به زیبایی برند دیور و محصولات آن را توصیف می کنند. اگر هیچ یک از محصولات این برند را امتحان نکرده اید، پیشنهاد می کنیم این کار را انجام دهید. رژ لب های Dior Addict یکی از محصولات بسیار خاص، بحث برانگیز و محبوب این برند است که به نمادی از دیور نیز تبدیل شده است.

برند لورئال

وقتی صحبت از محصولات زیبایی به میان می آید، جایگاه رهبری شایسته برند لورآل است. تقریبا تمام زنان جهان مشتری لوازم آرایشی لوکس و با کیفیت این شرکت فرانسوی هستند. محصولات این برند قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و لورآل با ارائه طیف وسیعی از محصولات مانند کرم پودر، خط چشم، سایه چشم، رژ لب و یا هر محصول آرایشی دیگر شما را هرگز ناامید نخواهد کرد.

برند لوازم آرایشی NYX

کیفیت استثنایی، محصولات غنی از رنگدانه و قیمت مقرون به صرفه عواملی هستند که به معرفی NYX به عنوان یکی از برندهای زیبایی کمک کرده اند. این برند بسیار سریع در حال توسعه است و طیف وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک، مد روز و فصلی را به بازار عرضه می کند. به همین دلیل است که برند NYX به یک انتخاب ضروری در بین دوستداران زیبایی و آرایشگران حرفه ای تبدیل شده است.

لوازم آرایشی برند E.l.f

برند Elf در زمینه تولید لوازم آرایشی با کیفیت و مقرون به صرفه فعالیت دارد. نام این برند مخفف حروف انگلیسی چشم، لب، صورت است. همانطور که از نام آن پیداست، این محصولات طیف گسترده ای از لوازم آرایشی برند جن را تشکیل می دهند. این محصولات علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.

برند کلارینز

این برند لوازم آرایشی نقاط قوت زیادی دارد اما آنچه آن را از سایر رقبای خود متمایز می کند احترام طراحان این برند به ارزش ها و اشتیاق زنان به زیبایی است. در حالی که بسیاری از برندهای لوازم آرایشی صرفاً به منظور کسب درآمد بیشتر در صنعت هستند، کلارنس به این فکر می کند که زیبایی نهایی را به همه زنان جهان ارائه دهد.

برند میبلین نیویورک

این برند در ابتدا به عنوان یک تجارت کوچک خانوادگی شروع به کار کرد اما اکنون به عنوان یکی از برترین شرکت های لوازم آرایشی آمریکایی در جهان شناخته می شود. محصولات این برند دائما مورد بررسی علمی قرار می گیرند و مدیران برند در تلاش هستند تا محصولات با کیفیت، پیشرفته، سالم و جدید را به بازار عرضه کنند. نقطه قوت میبلین معرفی رنگ های جدید به بازار است.

 

 

https://irankhanum.com/shop/cosmetics/




می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 31 فروردين 1401 -16:17 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: